Dienstag, 14. September 2010

Staroši

Moc se mi líbí, že tu jsou (na Erasmu myslím) převážně magistři, většinou v páťáku. To si člověk nahoní ego, když vidí, že tihle lidi se nechovají nijak zvlášť a ať už je to způsobeno jazykem nebo čímkoliv jiným, nepřipadají mi moc drsní (kdo ví, že hodnotím lidi (ano, má velká neřest, které sám nevím, jestli se chci zbavit) a jak, chápe, co slovem "drsní" myslím). Ale ono je asi fakt, že od dvaceti (23? 30? 50?) dál už na věku nezáleží.

Jinak mám pár kamarádů z Anglie, Francouzku, Kanaďanku- ale v podstatě moc nejsem ve středu dění, protože dění se odehrává vždy někde v klubu či hospodě a bohužel je pro mě příliš velkou překážkou (jak finanční, tak osobní, tak časovou), chodit každý den "kalit".
Jsem zvědav, jestli v semestru najdu někoho, kdo přijel studovat matematiku jako já, protože doposud jsem vůbec nikoho takového nepotkal:-) V podstatě mi ale nebude vadit chodit na přednášky jen s Němci, zvláště, pokud nás bude málo. Češi tu jsou tři včetně mě, ještě jeden magistr z ČVUTu a pak jedna slečna ze Západočeský. Ale dnes to bylo poprvé, co jsem se s nimi (tedy jen s tím klukem) bavil.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen