Dienstag, 14. September 2010

Schokolade

Dnes jsem neodolal a při svém pravidelném nákupu v Penny na cestě ze školy jsem si koupil 8 čokolád, takových těch čtvercových, Rittršportky se jim v Čechách říká. Každá s jinou příchutí, kávovou jsem už zblajznul:-). Nebudu se příliš rozepisovat o morální stránce věci, jestli když jsem udělal nákup jako průměrný zápaďák (k normálnímu nákupu ještě přibral 8 čokolád, na tom přece nic není), sklouznul jsem k naprosto zbytečnému konzumu jen proto, že ty peníze mám. Řekl jsem si však, že více než jednu čokoládu denně si nesmím dát. Už se na ně ale tak těším... Obzvláště na tu marcipánovou. No tak třeba mne příště od konzumnosti odradí myšlenka na částku, kterou budu muset zaplatit při nejbližší návštěvě zubaře.

Kdo stále neví, mou skrovnou galerii lze najít pod http://picasaweb.google.com/matej.giew

Krásné dny.

1 Kommentar: