Sonntag, 19. Oktober 2014

Métabief

Hustý. Tak trochu Švýcarsko (koneckonců jsme skoro na hranicích). Na obrázku Chateau de Joux, kolem jsme jeli autobusem.
Zatím dobrý. Zítra přednášky.

Petr hledá prince pro své dcery. Já jsem už princeznu našel. Zizler je hodně zajímavý člověk s ještě zajímavějším původem.

Monte d'Oro sýr chutná výtečně, škoda, že jsem si jej nestihl dnes dát víc. Snad (určitě) bude ještě znovu. Vemete si kolik chcete. Dvojlůžák za 50€ na 5 nocí s plnou penzí včetně coffee breaků. To snad musí být dotovaný. Víno v ceně.

Jezděte TGV zadarmo, nejsou tam průvodčí, a když, chodí okolo a mají nějakou práci, nekontrolují.

Wir sind wir

Potkal jsem znova Evu. Je tak milá! Chtěl jsem ji obejmout, holt naladění z kontaktů.

Jsem zvědavý na zítřek a další. Hm :)

Ahoj!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen